Hansted kirke:

Lundum kirke:

OBS: Menighedsrådet ved Hansted kirke har besluttet at, den sidste søndag hver måned er uden dåb i Hansted kirke.

Fredag d. 26. april kl. 17 i Lundum kirke v. Søren Jensen

Varme hveder i Lundum - for alle!

Bededag bliver fejret i Lundum kirke med en festlig gudstjeneste kl. 17 og efterfølgende hveder i Lundum Medborgerhus.

Alle fra både Lundum, Hansted, Østbirk og Yding sogne er inviteret. Dette bliver et forsøg på at holde denne særlige dag i hævd, uden at man dog behøver tage fri fra arbejde for at markere dagen. Vi håber derfor selvfølgelig, at I har lyst til at deltage og være med til at skabe en ny tradition på den gamle helligdag.

Mandag d. 20. maj kl. 10 i Lunden, Horsens

Fælles friluftsgudstjeneste 2. Pinsedag

Velkommen til en fælles og festlig gudstjeneste for alle i Horsens Provsti i anledning af 2. Pinsedag.

Pak madkurven og kaffen, tag familien under armen og kom!

Plejecenter Egebakken

Egebakken

Den sidste onsdag hver måned kl. 14.30 er der gudstjeneste på plejecentret Egebakken i Egebjerg. Alle er velkomne til at deltage.

bibel og mobiltelefon

Kirkebil

tegning af en taxaLundum og Hansted sogne tilbyder brug af kirkebil efter ønske og behov til gudstjenester og kirkelige arrangementer i Lundum/Hansted pastorat. Du kan ringe til kordegnen på kirkekontoret senest fredagen før, tlf: 75 65 61 41 kl. 9 - 12, og meddele, at du ønsker at være med i kirkebilen.

Du skal oplyse tidspunkt for gudstjenesten eller arrangementet, og hvor du ønsker at stå på. Aftal også tidspunkt for afhentning ved kirken